hero-products-googleAdWords background

Reklama
Google Ads to promocja Twojej firmy

Pokażemy Twoją firmę klientom, którzy właśnie w tej chwili szukają Twoich produktów i usług! Przygotujemy dla Ciebie skuteczną reklamę w Google Ads.

kampania google ads
partner google ads

Mamy status Partnera Google

Google Partner to doświadczenie, wysoka jakość obsługi oraz szczególna dbałość o standardy i najwyższą skuteczność prowadzonych kampanii Google Ads dla klientów. Status partnera Google to potwierdzenie, że znamy się na rzeczy i wiemy, jak rozkręcić małe i średnie firmy. Zaplanuj z nami kampanię reklamową i docieraj ze swoją ofertą do zainteresowanych nią osób.

Reklama Google Ads

Większa widoczność Twojej oferty w sieci

Google Ads (kiedyś Google AdWords) jest znakomitym kanałem promocji pod względem zasięgu, liczby dostępnych funkcjonalności oraz formatów reklamowych. Zacznij reklamować się w sieci Google i docieraj ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.

Linki sponsorowane

Zapewnij widoczność firmy w wyszukiwarce Google

Kampania produktowa

Skróć ścieżkę zakupową klienta dzięki Google Merchant

Remarketing

Dotrzyj do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę WWW

Kampanie w sieci reklamowej Google

Promuj produkty i usługi firmy w sieci partnerskiej Google

Kampanie Video

Zbuduj wizerunek firmy dzięki reklamie na YouTubie

Kampanie promujące aplikację

Promuj aplikację w sieciach wyszukiwania Google

Kampania lokalne

Zachęć klientów do odwiedzenia placówki firmy

Osiągaj wyniki, na których Ci zależy

Zalety kampanii reklamowych Google Ads:

Mierzalność efektów

Przy pomocy Google Ads i Google Analytics możesz w bardzo łatwy sposób sprawdzić rezultaty kampanii. Dowiesz się, czy cele zostały zrealizowane i czy reklama na Google okazała się skuteczna.

Efektywne targetowanie

Z Google Ads tworzymy kampanie dostosowane do określonej grupy docelowej. W ten sposób docierasz wyłącznie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Natychmiastowe rezultaty

Płatne kampanie Google Ads gwarantują szybkie efekty, co odróżnia je od pozycjonowania. To świetne narzędzie do prowadzenia krótkich kampanii promocyjnych.

Ogromny zasięg

Google to najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce. Dzięki kampaniom docierasz ze swoją ofertą do internautów poszukujących w tym miejscu produktów, usług, rekomendacji i porad.

Elastyczność budżetowa

Bez względu na to, ile wydasz, to prawidłowo przygotowana reklama będzie przynosić zyski. My zminimalizujemy koszty kampanii Google Ads, a Ty zachowasz pełną kontrolę nad jej budżetem.

Poznaj nasz proces tworzenia kampanii Google Ads

Analiza potrzeb
Przygotowując kampanie Google Ads (poprzednio Google Adwords), korzystamy z narzędzi marketingowych i analitycznych, by dobrać rozwiązania najlepsze dla Twojego biznesu. Szczycimy się dogłębną znajomością specyfiki mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich potrzeb i możliwości.
Przygotowanie reklamy Google Ads
Wybieramy kluczowe produkty i usługi, wokół których tworzymy skuteczne kampanie reklamowe. Proponujemy reklamy tekstowe i graficzne, wykorzystując przy tym Google Marketing Platform i jej szerokie możliwości do promocji Twojej oferty w sieci.
Optymalizacja i stały monitoring wyników
Mierzenie i nieustająca optymalizacja parametrów reklamy Google Ads, pozwalają nam na uzyskanie spodziewanych i wysokich efektów. W tym czasie analizujemy rezultaty i wprowadzamy niezbędne zmiany. Wszystkie działania dokumentujemy, dostarczając Ci szczegółowe raporty.

Z nami zyskujesz! Oferta WeNet to:

Certyfikowane wsparcie i wiedza

Masz pewność, że Twoja strona jest w dobrych rękach. Mamy status Google Partner i współpracujemy ze specjalistami Google Ads.

Wzrost liczby wizyt na firmowej stronie

Twój doradca właściwie określi grupę docelową oraz będzie stale optymalizował parametry kampanii. Dzięki temu ruch na Twojej stronie wzrośnie.

Realizacja wielu celów reklamowych

Różnorodność kampanii reklamowych Google Ads pozwoli Ci zwiększyć świadomość marki, konwersję oraz zainteresowanie produktami i usługami.

Kontrola budżetu i płacenie za rezultaty

Prowadząc kampanie Google Ads, możesz dostosować wydatki do możliwości finansowych Twojej firmy (Pay Per Click). To Ty decydujesz, jaki budżet przeznaczysz na pozyskanie nowych klientów.

Obsługa na najwyższym poziomie

Nasi specjaliści doskonale znają specyfikę małych i średnich biznesów. Zadbamy, aby reklama w Google Ads przynosiła Twojej firmie jak najwięcej korzyści.

Poznaj siłę Google Ads
i zaplanuj swoją kampanię

Twoim zleceniem zajmą się doświadczeni eksperci – zrealizowaliśmy tysiące kampanii dla małych, średnich i dużych firm. Jesteśmy skuteczni dzięki naszej wiedzy i wykorzystywanym narzędziom. Wiemy jak zrealizować cele Twojej firmy.

Dowiedz się więcej
reklamy w google

Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Co to jest Google Ads?

Google Ads to system reklamowy firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam tekstowych i produktowych w wynikach wyszukiwania, a także reklam graficznych w sieci Google Display Network oraz reklam wideo w serwisie YouTube.

Ile kosztuje Google Ads?

Cena Google Ads zależy od wybranego modelu rozliczenia. Przykładowo najpopularniejszy z nich to PPC (Pay Per Click). Polega na tym, że płacisz nie za samo wyświetlanie reklamy, lecz za kliknięcie.

Co to jest remarketing?

Remarketing to rodzaj kampanii w Google Ads. Polega na wyświetlaniu reklam użytkownikom, którzy wyrazili zainteresowanie Twoją ofertą poprzez wejście na stronę internetową Twojej firmy. W ten sposób docierasz do swojej grupy docelowej, co zwiększa szansę na lepszą sprzedaż.

Co to jest Google Merchant?

Google Merchant Center to narzędzie wspierające przesyłanie informacji o Twoim sklepie internetowym i produktach do użytkowników korzystających z Google. W ten sposób wszystkie informacje o Twojej ofercie są lepiej widoczne dla Twoich potencjalnych klientów.

Co to jest PPC?

PPC (ang. Pay Per Click) to sposób rozliczeń za reklamę internetową. Polega na tym, że reklamodawca nie płaci za samo wyświetlanie reklamy, lecz za kliknięcia użytkowników w link lub baner reklamowy, który przekierowuje użytkownika na stronę Twojej firmy, produktu lub usługi.

Co to jest link sponsorowany?

Najczęściej jest to reklama tekstowa wyświetlana w wynikach wyszukiwania Google. Często nad organicznymi (czyli bezpłatnymi) wynikami wyszukiwania, ale także na dole strony. Link odsyła do witryny firmy lub bezpośrednio do produktu lub usługi.