Instagram dla biznesu. Nowy sposób prezentacji profilu firmy w aplikacji

0
1312

Instagram dla biznesu. Nowy sposób prezentacji profilu firmy w aplikacji

Sieć społecznościowa Instagram zmienia się w szalenie szybkim tempie. W Internecie pojawiła się informacja o kolejnej nowości, która już wkrótce może być dostępna dla wszystkich administratorów profili biznesowych. Instagram wprowadza nowy sposób prezentacji lokalnych firm, publikując w swojej aplikacji ich strony firmowe.

Jak wygląda nowa funkcjonalność?

Raj Nijjer powiadomił o tej funkcji na swoim Twitterze i dla potwierdzenia udostępnił kilka zdjęć.

Na pierwszy rzut oka, zaprezentowane poniżej przykłady stron wyglądają bardzo podobnie do Google My Business Knowledge Panel.

instagram dla biznesuinstagram dla biznesuinstagram dla biznesu

Jak widać, profile zawierają adres firmy, godziny otwarcia, informacje kontaktowe i link do strony internetowej. Aby zgłosić nową funkcjonalność dla profilu biznesu, administrator musi mieć dostęp do strony firmy na Facebooku. Nowa funkcja pozwoli administratorom edytować informacje o firmie, jeśli z jakiegoś powodu będą wyświetlać się one niepoprawnie albo będą podlegać aktualizacji.

Informacja o dodatkowej funkcjonalności dla profili biznesu na Instagramie nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona. Na rzie znajduje się ona w wersji testowej i jest dostępna wyłącznie dla ograniczonej grupy osób. Nie wiadomo, jak szeroko się rozwinie dodatkowa możliwość prezentacji firmy na Instagramie, jednak mamy dowody na to, że niektórzy użytkownicy już mają do niej dostęp.

 

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/instagram-rolls-out-in-app-local-business-profile-pages/296257/

Instagram dla biznesu. Nowy sposób prezentacji profilu firmy w aplikacji
5 (100%) 3 votes

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here